Praktisk
Her finder du alt praktisk information i relation til Krigslive X. Siden her vil blive opdateret med alt fra kørselsvejledning til nød-telefonnumre når vi kommer tættere på Maj.
Pris og tilmelding
Deltagergebyr:
Frem til 05/01-14 er prisen 400,00
Fra 06/01-15/04-14 er prisen 500,00
Herefter er prisen 600,00
Der kan tilkøbes overnatning i telt for 200,00 og mad for 250,00
Billetterne købes alle på rollespil.dk, under kalender-arrangementet Krigslive – KLX.
Sidste tilmelding: Billetter for deltagelse kan købes helt frem til arrangementet. Adgang til madbilletter lukkes 1/5-2014, og teltbilletter lukkes 15/4 2014
Aldersgrænse: 16 år.
Er man mellem 14 og 16 år kan man søge dispensation. Man skal ikke tilmelde sig før man har søgt og fået dispensation. Hvis du er under 16 og vil med til Krigslive X så send en mail til os på kl@r-r.dk.
Tilmelding
Alle spillere tilmelder sig som en del af en enhed. Enhedstilmelding foregår her på hjemmesiden.
Du køber så en billet og tilknytter den til den enhed du er en del af. Husk at du skal have afklaret med enhedslederen, at du faktisk er en del af denne enhed før du køber din billet.
Er din enhed ikke på listen, så er det fordi din enhedsleder ikke har tilmeldt enheden.
60 dage efter enhedstilmelding forventer vi at 80% af enheden er tilmeldt og betalt. Er dette ikke gjort vil vi tage en dialog med den enhedsansvarlige med henblik på at reducere enhedsstørrelsen eller afmelde enheden, hvis den er for lille. Dette er særligt relevant i den situation, hvor vi har enheder vi har afvist tilmelding, fordi en side har for mange enheder og soldater sammenlignet med den anden. Tilmeld jer og betal til tiden, så bliver vi alle glade.
Ankomst
Vi forventer at alle spillere ankommer torsdag d. 15/5 2014 mellem kl. 16 og 21. Nærmere information om hvor på Holbæk fælled tilgår.
Kan du ikke være der til check in i det givne tidsrum, skal du kontakte arrangørerne i god tid for at få en aftale om at komme for sent. Kontakt arrangørerne på kl@r-r.dk.
Afgang
Alle spillere skal forlade området tidligst lørdag d. 17/5 2014 kl. 20.00 og senest søndag d. 18/5 2014 kl. 13.00. Husk at efterfesten er lørdag aften.
Inden du må køre, skal du finde en arrangør eller hjælper, der kan godkende oprydning og rengøring af jeres lejrområde. Kører man før kl. 08.00 søndag skal vi gerne vide dette på forhånd så vi kan sikre at der er en mand oppe til at håndtere jeres afgang fra området.
Lejr-ting
Arrangørerne vil sørge for brænde, vand og toiletforhold som en del af deltagergebyret.
Det er spillernes eget ansvar at sørge for passende middelalder-artige telte, lys, borde og bænke og andet, som de har behov for i lejren.
Alle bålpladser skal være hævet fra jorden, enten på et bålfad eller på byggede forhøjninger. Der er ingen materialer til opbygning af disse og det er ikke tilladt at grave i jorden.
Mad
Maden vil være robust og rigelig, så folk ikke skal gå sultne i seng.
Man skal selv medbringe spise-skål, tallerken, krus og bestik.
Mad tilkøbes igennem billet systemet, og indeholder følgende måltider:
Aftensmad torsdag 15/5 kl 20.00
Morgenmad fredag 16/5 kl 07.00
Frokost fredag 16/5 kl 13.00
Aftensmad fredag 16/5 kl 19.00
Morgenmad lørdag 17/5 kl 07.00
Frokost lørdag 17/5 kl 13.00
Aftensmad lørdag 17/5 kl 19.00
Morgenmad søndag 18/5 kl 09.00